לפרטים נוספים
ותיאום ייעוץ:

אורולוגיה אונקולוגית

אורולוגיה אונקולוגית עוסקת במתן טיפול ומענה ניתוחי לגידולים במערכות השתן והמין

בין היתר, מטפלת האורולוגיה האונקולוגית בגידולים ממאירים בשלפוחית השתן, בערמונית, בכליה, באשכים ובבלוטת האדרנל. בזכות ההתקדמות המהירה בחקר התחום ובתהליך הפיתוח של טכנולוגיות טיפול חדשות, ניתן לבצע חלק ניכר מהניתוחים בשיטות מתקדמות, הכוללות שימוש ברובוטיקה ובלפרוסקופיה.

 

הגישה המנחה אותי, בבואי לטפל בגידולים מסוג זה, מתמקדת במציאת הפתרון הטוב ביותר לכל מטופל. לשם כך, גיבשתי מספר עקרונות מנחים, אשר נוצרו בעקבות מפגש עם מאות מטופלים:

התאמת הטיפול לאופי המחלה
בניגוד לגישה הגורסת שלכל מחלה פתרון אחד, אני מאמין שהפתרון הוא נגזרת ישירה של אופי המחלה. למידה של האופן הייחודי בו מתבטאת המחלה אצל כל חולה, מאפשר לבנות את תכנית הטיפול הנכונה ביותר, שתעניק את התוצאות הטובות ביותר ותצמצם, ככל האפשר, את חוסר הנעימות ומשך ההחלמה.
התאמת אופי הטיפול למטופל
הגיל, הרקע האישי, אורח החיים, תחום העיסוק, ההיסטוריה הרפואית, הצרכים והרצונות של כל מטופל מסייעים ליצור מסלול טיפול מותאם אישית,
החל משלב האבחון ועד לתהליך ההחלמה
גישה רב-תחומית
כדי להבטיח בחירה בתוכנית הטיפול המיטבית, מעורבים בתהליך הטיפול מומחים ממקצועות משלימים, כגון אונקולוגים, רופאי קרינה ומומחי שיקום מיני. בעזרתם, ניתן לראות את התמונה הכוללת ולקבל את ההחלטות הנכונות ביותר, עבור כל מטופל
שמירה על איכות חיים מיטבית
כל החלטה בתהליך הטיפול מתקבלת תוך בחינה של השפעתה על איכות חיי המטופל, בטווח הקצר (האבחון והטיפול), הבינוני (מהירות החזרה לשגרת החיים) והארוך (ההחלמה וההשפעה על אורח החיים).

 

כל הגורמים הללו מאפשרים לי לבנות לכל מטופל תכנית טיפול אישית

ההבנה המעמיקה של אופי המחלה ושל אופיו של המטופל, מובילים ליצירת מסלול טיפולי המבטיח את הפתרון הטוב ביותר לבעיה הרפואית, תוך התחשבות מרבית בצרכיו הייחודיים. ההתאמה האישית לאורח החיים מבטיחה גם סיכויי החלמה גבוהים יותר וגם שמירה על תוצאות הטיפול לאורך זמן רב יותר.

לפרטים נוספים ותיאום ייעוץ: